Aplikacja a outsourcing pracowniczy

Ten biznes ma polegać na pozyskiwaniu ludzi z za granicy. Dzięki temu utworzono portal taki jak portale tego typu działające u nas w kraju. To portal internetowy, ale nie tylko, jest też aplikacja telefoniczna dzięki której możemy sprawdzać na bieżąco czy na naszym koncie nie ma jakichś propozycji, możemy też z tej pozycji wysyłać nasze CV czy list motywacyjny.

Outsourcing pracowniczy na produkcji

outsourcing pracowniczyDzięki temu portalowi, ludzie z za granicy nie muszą płacić miejscom takim jak agencja pracy tymczasowej tylko bezpośrednio do kraju za pośrednictwem internetu docierają tutaj aplikacje. Oferty pracy są najpierw sprawdzane przez pracowników w kraju. Czy firmy nie są zadłużone, czy prosperują poprawnie, czy mają fundusze na pokrycie wynagrodzenia i czy są w stanie załatwić mieszkanie dla osób przyjeżdżających do kraju. Sprawdzają wszystko, żeby się nie okazało, że osoby przekroczą granicę i zostaną na lodzie, bez możliwości powrotu do kraju. Kiedy już to udaje się załatwić, kolejnym punktem jest sprawdzanie dokumentacji aplikujących. Sprawdzanie czy byli karalni, sprawdzanie historii ich zatrudnienia, sprawdzanie ich kwalifikacji. Później jest to kwestia rozmowy kwalifikacyjnej. Odbywa się ona przez internet, zdalnie. Następnie kiedy to wszystko się powiedzie i te punkty mamy już za sobą to możemy zaprosić aplikujących do kraju. Kwestia legalizacji jest załatwiana albo na miejscu już z nimi albo w trakcie ich przyjazdu tutaj. Firma rekrutacyjna właśnie tym się ma zajmować. Często czymś zadziwiającym dla obcokrajowców pracujących dajmy na to na produkcji jest outsourcing pracowników. Pracę jednej osoby deleguje się na inną i jest to u nas w kraju powszechna metoda pracy. I w ten sam sposób działa outsourcing kadrowo-płacowy.

Jednak na stanowiska w kadrach czy płacach obcokrajowcy bez znajomości poprawnej polszczyzny na wysokim poziomie raczej nie ma co liczyć. I na tym ma polegać ten biznes. Początkowo zdalnie a po czasie już w biurze. Jeśli to się powiedzie, zaczniemy otwierać punkt związany z reklamą, związany z promocją wizerunkiem firmy.