Jeśli jesteśmy sprzedawcą, handlowcem, producentem, czy też usługodawcą, powinniśmy się zainteresować produktami nazywanymi popularnie teczką ofertową, ponieważ jest to jeden z najlepszych sposobów dotarcia do klienta, oraz jednocześnie przedstawienie mu tego, co możemy zaoferować.
Teczka ofertowa – nośnikiem wielu pożytecznych i potrzebnych informacji o firmie
Zamawianie jednej sztuki teczki ofertowej mija się z celem. Najczęściej klienci zamawiają przynajmniej sto sztuk. Teczki ofertowe można zamówić praktycznie wszędzie. Jest to produkt łatwy do wykonania. Większą trudnością staje się zagospodarowanie tej przestrzeni, jaką taka teczka nam oferuje. Należy pamiętać, że najważniejsze grafiki, oraz tekst powinny się znaleźć na czołowym miejscu. Robiąc projekt zagospodarowania przestrzennego teczki, możemy go oczywiście zlecić firmie, która także zajmie się drukiem, oraz przygotowaniem usługi aż do końca, czyli do odbioru. Jednak same dane potrzebne do nadruku, musimy dostarczyć sami. Gdzie można zamówić taką formę reklamy dla naszej firmy? Wystarczy wpisać w przeglądarkę internetową: teczki ofertowe – druk, oraz wybrać miasto, w którym mieszkamy i pracujemy. Potem udać się do tej firmy i przekazać nasze oczekiwania. Praktycznie (w większości przypadków) na tym kończy się rola zamawiającego. Oczywiście, może zamówić takie teczki w innym mieście, lub nawet przez internet. Jest wiele firm, które załatwiają takie sprawy szybko.
W formie elektronicznej możemy przesłać informacje, które będą drukowane na teczkach, oraz wszelkie (zaakceptowane przez nas) grafiki. W kolejnym kroku, zostaje do nas odesłany projekt, oraz prośba akceptacji, lub naniesienia ewentualnych poprawek. Po akceptacji, teczki „idą” do druku, a potem – już gotowe – trafiają do nas.