Ostatnio natknąłem się na jednej ze stron internetowych na bardzo ciekawe głosowanie. Trzeba było wybrać najlepszą produkcję filmową, która naszym zdaniem była w stanie poprawić wizerunek danej firmy. Uznałem, że jest to bardzo ciekawe – musiałem jednak obejrzeć wszystkie filmy.
Wybór najciekawszej wizerunkowej produkcji filmowej
Wszystkie produkcje były wyświetlone na liście po lewej stornie strony. Uznałem, że najszybszym sposobem będzie po prostu oglądanie każdego filmu kolejno, i zapisywanie na kartce jak wiele z nich zdążyłem już obejrzeć. Szybko zrozumiałem, że wizerunkowa produkcja filmowa dla firm stoi w naszym kraju na naprawdę wysokim poziomie. Spodziewałem się, że część filmów będzie raczej drętwymi reklamami, ale okazało się, że każda z produkcji stała na naprawdę wysokim poziomie. Nie było tutaj zbyt wiele z reklam – każdy film był nastawiony tylko i wyłącznie na poprawę wizerunku firmy, która za nim stała. Każdy z nich był pomysłowy i potrafił zaskoczyć różnego rodzaju ciekawym motywem. Przyznam, że na sam koniec miałem prawdziwy problem z tym, by zagłosować na którąś konkretną produkcję filmową. Wytypowałem co najmniej trzy produkcje, które naprawdę mi się spodobały, i nie widziałem żadnego sposobu na to, by wybrać choćby jeden z nich. Ostatecznie po głębszym zastanowieniu stwierdziłem, że przekaz jednej z produkcji był znacznie lepszy, niż w przypadku pozostałych dwóch. Wtedy też w pełni zrozumiałem, na którą z produkcji ostatecznie postanowię oddać swój głos.
Miałem ogromne szczęście. Nie tylko okazało się, że wybrałem tę produkcję, która ostatecznie wygrała cały konkurs, ale dodatkowo jako uczestnik głosowania zostałem wytypowany jako zwycięzca głównej nagrody – tysiąca złotych. To był bardzo dobry dzień.